Algemene informatie/ FAQ
Wat is de minimale huurtijd?
– Bij Limo Company is de minimale huurtijd één uur.
Hoe weet ik dat mijn reservering correct wordt afgehandeld?
– U krijgt altijd binnen 24 uur antwoord op uw offerteaanvraag, wij sturen dan een geheel vrijblijvende offerte per mail. U kunt de offerte terugmailen met daarin duidelijk vermeld dat u gebruik wilt maken van de dienstverlening. Let u er op dat uw reservering wordt getoetst met de huidige agenda. Zodra de door u gereserveerde limousine beschikbaar is, zal de aanvraag per e-mail met de betalingsmogelijkheden worden bevestigd door Limocompany Booking Office, waarna deze als definitief kan worden beschouwd.
Hoe en wanneer moet ik betalen voor de reservering?
– Bij reserveringen geven wij u 2 soorten betalingsmogelijkheden. De betaling kan geheel per factuur worden betaald. Vermeldt bij het overmaken altijd het factuurnummer die u bij de bevestiging heeft gekregen. Indien u geheel contant wenst te betalen dan kunt u dit aan de chauffeur voldoen bij aankomst van de limousine.
Wat is de geldigheidsduur van uw offerte?
– Reserveringen op offertes worden op volgorde verwerkt. Het kan zijn dat uw reservering op basis van de offerte niet meer beschikbaar is omdat eerder is gereserveerd. In dat geval doen we een gepast alternatief voorstel. Wij behouden ons het recht, de gereserveerde capaciteit aan te wenden voor andere projecten.
Mag ik ook eigen consumpties meenemen?
– Limo company is de enige limousinebedrijf in Nederland die toestaat om eigen consumpties mee te nemen. Het is zelfs geheel toegestaan om gebruik te maken van onze luxe bar met nette glazen.
Wat is uw bankrekeningnummer? Staat u ingeschreven bij de Kamer van Koophandel?
– Rekening nummer: NL53 INGB 0008010296 (ING te Haarlem). Statutair gevestigd te Haarlem, Kvk-nummer 34353263
BTW nummer: 8210.96.400.B.01
Hoe weet ik zeker dat de limousines schoon en in goede staat zijn?
– Onze limousines worden op maandelijkse basis en kilometerstand gecontroleerd door onze monteurs op diverse functionele punten zodat deze altijd in “top-conditie” zijn. Onze chauffeurs zorgen er voor dat op dagelijkse controle-basis in- en exterieur in goede conditie wordt gehouden.
Kan ik erop vertrouwen dat mijn chauffeur voldoende is gekwalificeerd?
– Limo Company zorgt ervoor dat iedere chauffeur voldoende is getraind via in- en externe cursussen. Daarnaast zijn al onze chauffeurs gescreend op gedrag en kwalificaties.
Waar kan ik een lijst vinden van welke service u kunt aanbieden?
– Wij kunnen u verschillende soorten vervoer aanbieden en werken met diverse toeleveranciers samen om het u volledig naar wens te maken. Uiteraard zijn wij u graag behulpzaam om andere speciale wensen in een op maat gegoten arrangement voor u samen te stellen.
Is het mogelijk om het aantal uren van het arrangement ter plekke te verlengen?
– Indien de limousine niet is verhuurd in de opeenvolgende uren is het uiteraard mogelijk om de limousine te verlengen.
Ik wil mijn limo annuleren
– Een volledige annulering meer dan 24 uur voor aanvang van de reservering is kosteloos. Annuleringen kunnen alleen per mail geschieden. Telefonische annuleringen zijn niet toegestaan. Bij annulering binnen 24 uur voor aanvang van de rit of tijdens de rit is 100% van de reserveringswaarde verschuldigd.
Hoe zijn de prijzen opgebouwd?
– De prijzen zijn vermeld in euro’s, inclusief 9% BTW.
Wordt er in de limousine drank aangeboden?
– Standaard wordt er een gratis fles champagne aangeboden. Uiteraard zijn al onze klanten vrij om eigen consumpties mee te nemen. In de limo zijn nette champagne glazen aanwezig.
Kan het bedrijf u bij defect/schade vervangend vergelijkbaar vervoer aanbieden?
– Limocompany heeft meerdere vergelijkbare limousines in haar wagenpark. Limocompany garandeert haar klanten om bij een defecte auto een vergelijkbare limousine aan te bieden op basis van beschikbaarheid.